آندياآنديا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آنديا فرشته کوچک

بدون عنوان

1391/3/30 16:31
نویسنده : مهرانگيز
779 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا نميدونم چراديگه دلودماغ نوشتن ندارم .با اينکه مشکل خونه حل شده وا نقل مکان کرديم به يه خونه خيلي خوب وراحت ولي بازم بي حوصله هستم شايد علت اصلي حرف نزدن انديا است اخه با اين که خيلي شيطونه ولي خيلي کم حرف ميزنه از طرفي بيشتره عکساش از تو وبش پاک شده .فيلتر شده .اي کاش از اول يکي از قالبهاي ني ني وبلاگو انتخاب ميکردم .

هي امروزوفردا ميکنم که براش يه وبلاگ جديد بسازم اما کو حوصله قبل.طفلک بچم همين که اومديم خونه جديد ازروي صندلي افتاد روي سراميک هاي اشپزخونه وحسابي صورتش له ولورده شد .وقتي از سره کاررفتم خونه واين منظره رو ديدم داشتم بيهوش ميشد . خلاصه بعد از کلي دکترودوا کمي خيالم راحت شد که ضربه به سرش نخورده در عوض اصلا توفکره تولد بچم نبودم اخه روزقبل تولدش اينجوري شد.فکر من يه سال تمام براي تولدش برنامه ريزي کرده بودم که براش تولد کيتي بگيرم با کيکي که خودم ميپزم وکلي دسر وتشکيلات کيتي.اما امان با اين اتفاق حتي يه بادکنک هم نخريدم اخه تا دو هفته صورت بچم کبود بود ومنم هي ميبردمش پيش خانم دکتر عليزاده .همکارمه متخصص اطفاله طفلکي خيلي دلسوزه.بگزريم بعد ازاين اتفاق ديگه حوصله تولد گرفتن نداشتم.ازقضا خواهرشوهر محترمم که منتظره تولد انديا بود وقتي ديد خبري نشد براش کادوخريدواومدخونه وگفت هر چي منتظرشده ديده خبري ازتولدانديا نيست .وقتي کل ماجرارو براش گفتم تازه فهميد چرا تولدنگرفتمو از تنبلي وفراموشيم نبوده .

باباي اندياچندتاعکس از چشم کبودش گرفته که اميدوارم بتونم بزارم تووبلاگش .

البته ميخوام براش يه وبلاگ جديدبسازم.اگه عمري باقي باشه .ايناروگفتم براي اينکه انديا بدونه من مادره بي خيالي نيستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کورش
30 خرداد 91 17:45
سلام عزیزم چه نی نی نار وقشنگی دارید هم خودش قشنگ هم اسمش زیبا هستش حق داری حوصله نداشته باشی وقتی بچه ها اتفاقی براشون می افته مامان بیشتر حالش گرفته میشه بازم خدارو شکر سرش به زمین نخورده
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
10 خرداد 92 15:57
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120سالگیت عزیزم